Iedereen heeft wel speciale gaves en abnormale kundigheden in zich. Maar niet iedereen heeft die (kunnen) ontwikkelen. Om ze te ontwikkelen, zal je eerst gevoeliger moeten worden. Je zult de miniscule veranderingen in het algemeenste zin moeten kunnen leren waarnemen. Ook moet je leren om dichter bij jezelf te gaan staan. Daarmee ook leren om jezelf echt te leren kennen. Wat is nu van jou en wat is door een ander zijn invloed in jou gekomen.

Zelf heb ik vele zaken kunnen ontwikkelen door in het begin te starten met TaiChi en QiGong. Daarna heb ik het verfijnt via zelfontplooiing en mezelf leren kennen van binnen. En dan bedoel ik in de ware diepgang van je zelf.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ja zeker, iedereen heeft ze en iedereen ziet ongemerkt geesten, vaak in het winkelcentrum. Als Je je paradeel wil ontwikkelen moet je eerst weten wat je hebt en wil. maar ontwikkelen gaat daar in tegen vanzelf, je traint ze als je over straat loopt, overal, het gaat er om dat je er in geloofd en geen angst voor hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tuurlijk,geesten zie je vooral in het winkelcentrum,vooral op koopavond!
Pfff,doe ff normaal zeg..
Het ligt eraan hoe je er tegenaankijkt, maar instinct is eigenlijk al een paranormaal gevoel, waar mensen toch steeds meer op leren te vertrouwen.

Hoe je het ontwikkelt, is erg lastig, goed voelen wat je voelt tijdens zo'n gevoel, in je buik, je armen, je keel en probeer zo een instinct te herkennen en onderscheiden van bijvoorbeeld angst, vertrouw dan op het instinct gedeelte, hoe meer je daarop vertrouwt en naar luistert en hoe beter je goed voelt of het echt instinct is of wat anders, hoe beter je dat leert te hanteren.
sterredag
12 jaar geleden
Mensen kunnen misschien wel paranormale 'gevoelens' hebben maar men kan niet wetenschappelijk bewijzen dat mensen paranormale gaven hebben!

Paranormale gevoelens ontwikkelen mensen meestal door dingen erover te lezen.
Wat door diverse bronnen ten stelligste wordt afgeraden.
Voor de meesten is dit nonsens .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, niet iedereen heb paranormale gevoelens bij zich.

Ik heb ze nooit bij me.